دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما





من خدا را دارم...

كوله بارم بر دوش ، سفرى مى بايد ، سفري تا ته تنهايي محض ، هركجا لرزيدي ، ازسفر ترسيدى ، فقط آهسته بگو: 
من خدا را دارم...



عشق رازيست كه تنها به خدا بايد گفت چه سخن ها كه خدا با من تنها دارد



دراين متروكه دنيا كه يارى نيست نشانى از كسى يا از ديارى نيست به عشقى جز خداوند اعتبارى نيست.



گاهی اونقدر خدا زود به خواسته مون جواب میده که باورمون نمیشه از طرف اون بوده
اینجاست که میگیم عجب شانسی آوردم . . .



عشق به خدا مثل لینک دانلود میمونه یه درخواست که میکنی 100تا از طرفش برات میاد



آواز خدا همیشه در گوش و دل است ، کو دل که دهد گوش به آواز خدا



هر کجا ذکر خدا هست تو را يادم هست ، هر کجا ياد خدا بود مرا ياد آور.



شادی لحظه های من، تو با منی خدای من / بغض صدامو میشناسی، دست دعامو میشناسی / فقط تویی تو خلوتم، منتظر اجابتم



همیشه توی بهترین لحظه رسیدی، به داد این دل بی قرار / بدون تو نمیتونم راهو ببینم، خدا منو تنها نذار



هیچ چیز در زندگی شیرین تر از این نیست که کسی انسان را دوست بدارد. من در زندگانی خود هر وقت فهمیده ام که مورد محبت کسی هستم , مثل این بوده است که دست خداوند را بر شانه خویش احساس کرده ام...



گاهی صدای تو برای خدا آنقدر زیباست که سکوت میکند که تو هزاران بار بگویی خدایا... خدایا....



ما هم دل داریم آ
خدا درددل داریم آ
خدا نماز و التماس کارمه
غم و آه سینه سوز یارمه
کاری جز دعا به درگاهت ندارم
دستم خالیه آ
در بساط ندارم سرنوشت
هر کی هر چی هست همونه
هر چی اوس کریم قسمت کنه همونه



وقتی خدا از پشت ، دستهایش را روی چشمانم گذاشت ، از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم ک فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم..



کاش گاهی خدا از پشت ابرها میآمد، گوشم رو محکم میگرفت و داد میزد:
آهـــــــــــــــــــای بــگــــــیـــــــــر بشـــــــــــیــــــن! اینقدرغر نزن ، همین که هست بعد یه چشمک میزد و آروم تو گوشم میگفت:همه چی درست میشه!



صداى خنده هاى خدا را ميشنوى؟
دعايت راشنيده وبه آنچه محال ميپندارى ، ميخندد


آرزویی بکن...
گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه...
آرزویی بکن...
شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد.



خدایا اینجا که ایستاده ام تقدیر من است یا تقصیر من



خدا همانی است که ما می خواهیم
کاش ما هم همانی بودیم که خدا می خواست. کااااااااش



می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری
فکرشو بکن…
اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .‏

 

پشت هرکوه بلند،
سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند:
که خدا هست، دگر غصه چرا؟

 

 

 

*هر که منظور خود از غیر خدا می طلبد * او گدای است که حاجت زگدا می طلبد * زهر است عطای خلق هرچند که دوا باشد * حاجت زکه می خواهی آنجا که خدا باشد*

 

 

 

شانس نام مستعار خداست ،
آنجا كه نمي خواهد امضايش پاي داده هايش باشد.

 

 

 

افتادن یک برگ از درخت هم بی حکمت خدا نیست چه برسد باقی رخداد های زندگی 

 

 

 

خدایا! من دلم قرصه! کسی غیر از تو با من نیست ; خیالت از زمین راحت ، که حتی روز ، روشن نیست! / کسی اینجا نمی بینه ، که دنیا زیر چشماته! ; یه عمره یادمون رفته ، زمین دارمکافاته / فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه هاکردم! ; که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم! / خدایا وقت برگشتن ، یه کم  با من مدارا کن ; شنیدم گرم آغوشت ، اگه میشه منم جا کن.

 

 

 

خدا تنها ، تنهايست كه تنها را تنها نمى گذارد....

 

 

 

صدای خنده ی خدارامیشنوی؟؟ دعایت را شنیده به آنچه محال می پنداری می خندد.

 

 

 

خداوند به سه طریق به دعاها جواب می دهد:
او می گوید آری و آنچه می خواهی به تو می دهد.
او میگوید نه و چیز بهتری به تو می دهد.
او می گوید صبر كن و بهترین را به تو می دهد.

 

 

 

من وخدا هر روز صبح فراموش میکنیم
.
.
.
.
او خطای من و من لطف او را…

 

 

 

خداوندا ! عزيزي دارم ، آينه تمام نماى عشق ، رسمش معرفت و كردارش جلاى روح
پس آنگاه كه دست نياز بسويت مي آورد ، پر كن برايش آنچكه در مرام خدايى توست

 

 

 

کسی به خدا گفت: اگر سرنوشت مرا تو نوشتى، پس چرا آرزو کنم؟
خدا گفت: شاید نوشته باشم هر چه آرزو کند!!!

 

 

 

گاهی خدا آنقدرصدایت را دوست دارد که سکوت می کند تا تو بارها بگویی خدای من.

 

 

 

پروردگارا ! به من بیاموز دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند، گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غمم را نخوردند، لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند، محبت کنم به کسانی که محبتی در حقم نکردند، عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند.

 

 

 

به دنبال خدانگرد!
خدا در بيابانهاي خالي از انسان نيست، خدا در جاده هاي بي انتها نيست، به دنبالش نگرد...
خدا در دستيست كه به ياري ميگيري، در قلبيست كه شاد ميكني و در لبخنديست كه هديه ميكني.

 

 

 

ســــه حرف دارد اما براي پر کردن تنهايي من حرف ندارد... "خـــــــــــدا

 

 

 

خدایا من حواسم به همه هست جز تو، پس تو هم حق داری حواست به همه باشد جز من.

 

 

 

خدایا! نگهدار انکه من دوستش دارم و نگهم دار از ظلم به آنان که دوستشان ندارم

 

 

 

خدايا هرگزنگويمت; كه بيا دست ما بگير , عمريست گرفته ای مبادا رها كنی.

 

 

 

خدا با آن عظمتش خودش را کوچک میکند تا در ذهن ما جا بگیرد (ملاصدرا)

 

 

 

خوشبختي نگاه خداست. دعا ميكنم :خداوند هرگز چشم از تو بر ندارد

 

 

 

آرزويي كن، گوشهاي خدا پر از آرزوست و دستهايش پر از معجزه، آرزويي كن شايد؛ "كوچكترين معجزه اش بزرگترين آرزوي تو باشد"

 

 

 

آموخته ام كه خداعشق است و عشق تنها خداست،آموخته ام كه وقتي نا اميدميشوم،خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار ميكشد تا دوباره به رحمتش اميدوار شوم آموخته ام اگر تا كنون به آنچه خواستم نرسيدم خدا برايم بهترينش را در نظرگرفته. آموخته ام كه زندگي سخت است ولي من از اوسخت ترم . به امید آرامش .

 

 

 

خدا جواب ظلم را زودتر از همه ی گناهان می دهد!!! نگران چه هستی؟! بسپارش به خدا ! او جواب ظلمی که در حق تو کرد را می دهد!

 

 

 

خداوندا هم روز را تو ميسازي هم روزگار را، پس امروز را زيباتر بساز!

 

 

 

 



 

 


نظرات شما عزیزان:

MJ
ساعت13:58---5 مرداد 1391
مرسی خیلی قشنگ بود

علی
ساعت17:26---28 اسفند 1390
خُــدایــا .
تا خـــرخـــره پـُـــر از دلتنگــــیم

مـــرســی!

دیگــه میــل ندارم
===========
عیدت پیشاپیش مبارک دوست عزیز
مطالبت خیلی خوب بودن
اگه خواستی به منم سر بزن
مرســـــــــــــــــــــــــ ـــــــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,اس ام اس خداوند,خداوند,اس ام اس جدید,, ] [ 15:57 ] [ سعید نیما ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت