دنيا دو روزه
دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما





با عرض سلام از جانب انجمن ضد خواب ایران هدف ما بیدار کردن تمام آحاد جامعه و بر هم زدن نظم خواب ایشان است.
با تشکر ختم عریضه

 

بسم الله ارحمن الرحیم هدف ایجاد مزاحمت بود که بالحمد الله انجام شد!

 

 

 

سلام.یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری که یادم بدی دیگه این وقت شب با SmS کسی رو بیدارنکنم!

 

 

 

هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست، امشب خواب پیتزا میبینی، نخند! یک نفر کوتاهی کرد خواب تلیت ماست دید!!

 

 

 

شرمنده بیدارت کردم میخواستم یه خبر خوب بدم: اون روباهه که میخواست میگ میگ رو بگیره،بالاخره با کلی تلاش گرفتتش و به راهنمایی رانندگی تحویل داد...

 

 

 

ببخشید یه سوال: شبا که میگن بگیر بخواب ، چی رو باید بگیرم؟
بیخیال بگیر بخواب!

 

رک بگم: بیدار شو..!!!

 

 

 

صف شب بخیر..! صبح ساعت چند بیدار میشی کارت دارم..!

 

 

 

ببخشید حواسم نبود ، این اس ام اس رو میخواستم در طول روز برات بفرستم..!

 

 

 

ببخشید این وقت شب مزاحم شدم...
میخواستم شما سفره خارجه زیاد رفتید هواپیما بوق داره؟

 

 

 

پاشو جیش کن بعد بخواب.(سازمان دخالت در تمام امور کشور)

 

 

 

خیلی ببخشید..مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم..خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی

 

 

 

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

 

 

سلام خیلی حالم گرفته! همه بهم دروغ می گن خواهش میکنم تو دیگه راستشو بگو گاو حسنی که نه شیر داره نه پستون پس چه جوری شیرشو بردن هندستون؟!



از باد پرسيدم پايان كار عشق چيست ؟ گفت : نفرين بر جدايي
البته ميبخشي 11شب...مزاحم شدم



شرمنده دیر وقت مزاحم میشم ،میدونی چرا لك‌لك موقع خواب يك پايش را بالا مي‌گيره؟
.
.
.
.چون اگر هر دو را بگيرد، مي‌افتد



فردا فصل پشم چينى گوسفنداست
.
.
شب زود بخواب تا صبح اولين نفر باشى



سلام !! ببخشید این وقت شب مزاحم میشم یه سوالی خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده که چرا کلاغ به جای قار قار نمیگه بع بع !!! اگه منو از این ابهام در بیاری خیلی ممنون میشم



سلام.
یه سوال برام پیش اومده، شبا که میگن: "بگیر بخواب" چی رو باید بگیریم؟؟؟
بیخیال حالا، بگیر بخواب!!



نمی دونم خواب دیدم به تو پیامک دادم ، خواب بودم به تو پیامک دادم ، از خواب پا شدم به تو پیامک دادم ، تو خواب بودی به تو پیامک دادم ، مرض داشتم تو خواب به تو پیامک دادم ، تو مرض داشتی نصف شب پیامک منو خوندی ، الان تو خواب دارم می نویسم ، یا تو داری خواب می بینی به تو پیامک دادم ، بی خیال بابا!



ببخشید مزاحم شدم از صبح تا حالا دو تا سوال واسم پیش اومده می خواستم از شما بپرسم: 1- خرس پاندا چه جوری می تونه عکس رنگی بگیره ؟2- اسم پدر پسر شجاع چیه ؟



اشو لبخند بزن بعد بخواب . . .
ستاد شب زنده داران مردم بیکار
 

از حسن خان دو سوال پرسیدند ، تو هم کمکش کن جواب بده : سوال :
1 - ماهی ها وقتی غذا میخورند آب نمیره توی دهانشون ؟
2 - ایران ننفتشو که میفروشه بشکه هاشو پس میگیره ؟
با حسن فخان فکر کن جوابش رو بگو !!
در ضمن یادت نره شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره !
( از طرف باند نعلین )



ضمن عرض سلام و آرزوی اوقاتی خوش ، شما را به دیدن ادامه خوابتان دعوت میکنیم ! ( LG )



من الان آلمان هستم . میخواستم ببینم راست میگن وقتب اینجا روزه اونجا شبه ؟!
 

 

سلام خوبی ؟ امشب برای شام میایم خونتون(ستاد ایجاد رعب و وحشت میان خسیس ها !)



جیگرم ، نفسم ، همسرم ، همدستم و همپام درد می کنه ! یه دکتر خوب سراغ نداری !




اگه يکي بهت اس ام اس داد گفت من حسن هستم و سراغ منو از تو گرفت بگو نمي شناسمش. اين يارو شماعي زاده فکر مي کنه گيتارش دست منه



با سلام اینجا تهران است. ساعت 3 بامداد ... صدای مردم آزار !!!



من آلان تو آمریکا هستم، می خواستم ببینم راسته می گن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه؟



می خواستم ببینم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!



خشک میره تو خیس درمیاد ، سفت میره شل درمیاد ، بی رنگ میره تو قرمز درمیاد ، سرد میره تو داغ درمیاد ( چای کیسه ای گلستان )



به لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !!



عروسک قشنگ من قرمز پوشیده / تو رختخواب مخمل آبیش خوابیده عروسک من چشماتو وا کن / اس ام اس تو حالا نگاه کن عروسکم اوسگول شدی برو لالا کن!



(این مسیج مخصوص ساعت 3 بامداد است) میخواستم ببینم شب‌ها كه میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌كنی كه سر كارت نزارن؟



مخصوص بعد از ساعت 3 صبح: .نصفه شب بخیر



نمي دونم خواب ديدم که به تو اس ام اس دادم . خواب بودم به تو اس ام اس دادم . از خواب پاشدم به تو اس ام اس دادم . تو خواب بودي بهت اس ام اس دادم . کرم داشتم تو خواب به تو اس ام اس دادم . تو کرم داشتي نصفه شب اس ام اس رو خوندي . الان خوابم دارم مي نويسم . يا تو داري خواب مي بيني من بهت اس ام اس دادم . بي خيال .. بخواب



ببين عزيز دلم پاشو........... اگه پا نشی قهر ميکنما............. خب دلم برات تنگ شده............ جون من پاشو............ پاشدی............. افرين عزيزم............ حالا که پاشدی ماچم کن بگير بخواب!





هاهاهاااااااااااا... گول وخوردي من اس ام اس نبيدم. وجدان خبيث موبايلت بيدم که خاستم از خواب نازبيدارت وکنم!


ببين يکي ميخواست از خواب بيدارت کنه من نذاشتم کار خوبي کردم؟



شرمنده به خدا، آره ميدونم خواب بودي، خوب بابا فحش نده ديگه، کارت داشتم که بيدارت کردم. ميخواستم بدونم ماهي وقتي غذا ميخوره، آب نميره تو دهنش؟



مشترک گرامي اين اس ام اس براي بيدار کردن شما در نيمه شب فرستاده شده است لطفا پس از خواندنش لبخند بزنيد و سعي کنيد دوباره بخوابيد !






 


نظرات شما عزیزان:

نفس
ساعت18:47---20 بهمن 1391


هستی
ساعت5:20---19 آذر 1391
دلم ازنامردمی ها پره.

MJ
ساعت14:10---5 مرداد 1391
خیلی قشنگ بود
هستی هم که نظر داده پس دیگه خیلی خوبه


هستي*
ساعت2:47---26 تير 1391
مرسي اززحماتتون.

هستي*
ساعت2:46---26 تير 1391
مطالبش خيلي قشنك وسركاريه/ حال ميده باايناكسي رواذيت كني/مرسي قشنك بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,نیمه شب,اس ام اس نیمه شب,SMS,دنیا دو روزه,, ] [ 15:49 ] [ سعید نیما ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت