دنيا دو روزه
دنيا دو روزه
AHVAZ WEB 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیا دو روزه و آدرس saeednima.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. با لینک کردن بازدید خود را افزایش دهید دوست دار شما سعید و نیما





اگه منو دوست داري كه هيچ چ چ چ چ ...
اما اگه نداري ........ تو غللللط مي كني !



چه كار كردي اين همه طرفدار پيدا كردي ؟ هر جاي شهر كه مي رم ميبينم مردم تابلو هايي دستشون گرفتن كه اسم تو روش نوشته شده: گوسفند زنده !!!




:..:: .-. : .:::-.::.:- ..:..::. ..-..::-.. ::.- ..:.:.- :::-. :... .. .:
.-:::... -::. . .::-..:-.. : ..: .
کاش کور بودی می فهمیدی چی نوشتم!!!



ديگه نه ميخوام ببينمت نه ازت خوشم مياد بيشور الاغ عوضي ديگه اس هم نده!!
نمونه اي از حرفهاي جديد تام و جري!!



به آسمان رفته ام حالا ، می‌نگرم به زمین از این بالا. باد صدایم می‌کند...
وایسا ببینم این باد چی‌ کارم داره!



خری گم کرده ام با بار کاشی ، دنبالش میگردم شاید تو باشی



اگه تو موهام مثل شپش باشی قول میدم برای موندنت تا آخر عمرم حموم نرم



هرکی ارمنی بلده بخونه (هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا)
هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر بخونه.
 

 

خوشگلم ، عروسکم ، عزیزم،
.
.
.
.
.
.
.
قشنگم
.
.
.
.
.
.
.
بهتره دیگه از جلو آینه برم کنار!



شنیدی یه سیاره پیدا کردن شبیه زمیته ؟ تلوزیون گفت سه برابر زمینه احتمالا حیاط در اون جریان داره. میخوان چندتا میمون بفرستن اونجا گفتم شاید توهم علاقه داری بری شماره تو بهشون دادم!!!!!


 

وقتی‌ نگام به نگات افتاد
.
.
.
.
.
.
.
بدنم لرزید و پاهام سست شد
.
.
.
.
.
.
.
فقط تونستم بگم
.
.
.
.
.
.
.
وای مارمولک!

 

 

 

 


بهار دوباره میاد زمستون هم دوباره میاد ولی کسی مثل تو دیگه هیچ وقت به دنیا نمیاد چون خدا یک اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنه



میدونی چجوری میشه یه احمق رو گذاشت تو خماری؟ بعدا راهشو بهت میگم



اوووووووووه چه بويي مياد !
.
.
.
.
.
.
.
نه همون بالا بود اينجا نمياد




یه بچه شامپانزه از پدرش پرسید پدر چرا ما اینقدر زشتیم؟ پدرش جواب داد غصه نخور پسرم باید قیافه اونی که الان داره این پیامکو میخونه ببینی




من تو گوشیم کلی اس ام اس خنده دار دارم که اگه بخوام همشون رو برات بفرستم کلی طول میکشه پس فقط یدونه کوتاهشو بهت میدم!
(( تو خیلی خوشگلی))




لطفا یکی از روزای زیر رو انتخاب کن:
شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه - پنجشنبه - جمعه
از این به بعد حداقل همون یه روزو تو هفته برو حموم چون من نمیتونم بوهای بد رو تحمل کنم




چرا خبر به این مهمی رو زودتر بهم نگفتی؟ همین چند دقیقه پیش از بچه ها شنیدم بگذریم یکی از تهیه کننده های خارجی به افتخار تو اسم شبکه تلوزیونیش رو گذاشته Animal Planet




چشماتو یه دقیقه ببند و درباره خودت فکر کن:
.
.
.
.
.
.
تبریک میگم تو یه دقیقه از عمرتو بخاطر یه احمق تلف کردی




به سؤال زیر با بله یا خیر پاسخ دهید: آیا دوستانتان میدانند که شما دیوانه اید؟




به سراغ من اگر می‌‌آیی نیا! اعصاب ندارم توام گیر میدی! میزنم شل و پلت می‌کنم بعد میگی‌ طرف اخلاق نداره!




میدونی‌ فرق تو با روز چیه‌؟
روز ۳۰ تاش باید جمع بشه تا بشه یه ماه
اما تو همین جوری ماهی
(از سری داستان‌های چوپان دروغگو)




امروز روز خوشگلاس این پیامو برای تمام خوشگلایی که میشناسی بفرست فقط خواهشن منو بیخیال شو همین الانشم بالای صدتاشو برام فرستادن




هر شب تورو تو رویاهام میبینمو فریاد میزنم . .  .
روح رووووح




همیشه یادت باشه یدونه ای
درست مثل هر کس دیگه
 

 

        __\ΓΠ/_
        '-O----O-'

اين ماشين هديه من براى تولد توئه.
سوئيچش اون پايينه
.
.
.
.
.
.
.

وقتى ميدونى تولدت نيست ! چرا خودتو ضايع ميكنى؟!





میخوام بدونی که دوستی با تو برام خیلی ارزشمنده، اگه گریه کنی منم گریه میکنم، اگه بخندی منم میخندم، اگه از پنجره بپری بیرون منم پایینو نگاه میکنمو بازم میخندم




من یه قاتلم، من مردم رو برای پول میکشم ولی تو دوست عزیزمی پس تورو مفتی میکشم




هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری.
هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری.
هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری .
و هرگز نشه فراموش لامپ اضافی خاموش....




 اگه فکر کردی قید چشمات رو میزنم،
اگه فکر کردی ازت به آسونی دل میکنم،
برای اولین بار تو عمرت درست فکر کردی.




اور
:
كن
:
در
:
تمام
:
عمرم
:
كسي را
:
اينچنين
:
عاشقانه
;-)
:
جانانه
.
.
.
.
;-)
.
.
.
.
.
.
سركارنگذاشته بودم.




ه یه نفر می گویند:
.
.
.
.
.
.
.
به تو چه که چی می گویند؟
اگه بگن آشغال ها رو ببر پایین حال نداری اما برای فضولی این همه راه پایین میای.




از خدا ميخوام موانع رو از سر راهت برداره...
.,.... آخه خر نميتونه مثل اسب از روی موانع بپره !




اگه دلت گرفته برو پایین
.
.
.
.
.
.
اگه فکر میکنی هیچ کس دوست نداره برو پایین
.
.
.
.
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین .
.
.
.
.
.
یعنی اینقدر بدبختی!؟ خاک تو سرت!






.
.
.
.
.
.
.
.
من که با تو تعارف ندارم اگه چیزی بود همون بالا می گفتم دیگه !!!




این پیام جهت بالا بردن کلاس شما در جمع است بعد از خواندن الکی بخند...




نمی دانم تا کدامین طلوع خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت ولی دوست دارم تا آخرین لحظه عمرم سر کارت بزارم


 

این اس ام اس رو تا سه روز نخون
.
.
میگم نخون
.
.
نرو پایین
.
.
بیخیال شو
.
.
نه نمیشه بهت اعتماد کرد همون سه روز دیگه بهت میدم

 

 

 

 

تنهاییم با تو، خوشبختیم با تو، مهربانیم با تو، سختی هایم با تو…
چیپس جدید با تو!

 

 

 

 

میدوارم امشب که مى خوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا روتوخواب ببینی ولی سعی کن بهش عادت نکنی ؛آخه من هرشب نمى تونم بیام توخوابت!

 

 

 

 

دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووست دارم .
جمله رو بی خیال ٬  نفسو داشتی؟


اگه من لیلی باشم تو مجنون،من شیرین باشم تو فرهاد،من نرگس باشم تو سام،من حوا بشم تو عمرا آدم بشی




مشترک گرامی به علت نداشتن حضور ذهن از سرکار گذاشتن شما معذوریم!!!!!




بیا پایین
.
.
.
.
.
.
.
.
بیا بیا بیا بیا
.
.
.
.
.
شستت حال اومد؟




امشب شب قدری دیگر برای آدمیان و فرشتگان است امشب شبی است که تمام گناهان بخشیده و همگان آمرزیده میشوند. امشب شب ولادت منه! ولادتم مبارک

هاپ هاپ
هووو هووو
واق واق
اووو اووو !
خوبه ، اگه همین طور تمرین کنی سگ خوبی می شی !

 

 

 

 

تف به مرامت عوضی...
برنامه امشب سینماهای تهران و شهرستانها

 

 

 

 

بیا به آرامش فکرکنیم...
به زندگی...
به عشق...
به بهشت...
به جهنم...
به درک...
به توچه...
به من چه...
برواعصاب ندارم....

 

 

 

 

تکیه اش بر درخت، نگاهش غمگین، لبهایش پر از زمزمه، در ژرفای وجودش غوغا، افکارش پریشان. شاید فکر خودکشی برسر داشت شاسکولی که در هیئت شام گیرش نیامد.

 

 

 

 

واقعأدستت درد نکنه
ميخوام بهت زنگ بزنم
تكليف حرفايی كه پشت سرم زدی رو معلوم كنم!
حیف اون همه محبت


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:میانبر,کیبرد,میانبر کیبرد کامپیوتر,پ ن پ,پ ن پ جدید,په نه په جدید,په نه په باحال,دنیا دو روزه پ ن پ,دنیا دو روزه په نه په,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,دنیا,دو,روزه,مجنون,لیلی,جملات,عاشقانه,عشق,عاشقی,پسر,دختر,پند,باحال, اس ام اس,اس,ام,اس,اس ام اس جدید,اس ام اس باحال,اس ام اس توپ,اس ام اس قشنگ,برنامه,دانلود برنامه موبایل,دانلود فیلم,جدید,توپ توپ,عکس,عکس جدید,خنده,اخر خنده,عکس با حال دنیا دو روزه,دانلود اهنگ,دانلود اهنگ جدید,دانلود اهنگ شاد,دانلود اهنگ غمگین,شعر,شعر جدید,شعر جدید,شعر جدید طنز,شعر جدید طنز باحال,,دنیا دو روزه,دانلود,دانلود برنامه,دانلود جدیدترین برنامه های کامپیوتر,جدید,دانلود جدید,دانلود جدیدترین مطالب,دنیا,دنیا دو روزه,دنیا دو,ر,زه,سعید,سعید و نیما,اس ام اس,دختر,دختر و پسر,پسر,چت,چت روم,ترفن,ترفند جدید موبایل,ترفند باحال موبایل,جالبترین ترفند های موبایل,جدیدترین ترفند های موبایل,پیشواز,کدپیشواز,پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز جدید,کد اهنگ پیشواز توپ,عاشقانه,عاشقانه پند اموز,عاشقانه توپ,عاشقانه خفن,دانستنی,دانستنی ها,دانستنی ها جدید,دانستنی ها جدید توپ,دکتر,دکتر علی شریعتی,سخنان دکتر علی شریعتی,اس ام اس,اس ام اس تیکه دار,پیامک,پیامک تیکه دار,دخت,ضایع کردن دخترا,دخترا ضایع کردن,دنیا دو روزه,,دنیا,دو,روزه سعید,نیما,اس ام اس جدید,اس ام اس جدید هرچی بخوای,دانشجویی,اس ام اس دانشجویی,سرکاری,اس ام اس سرکاری,, ] [ 15:34 ] [ سعید نیما ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به نام خدا زندگی شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم زندگی زمزمه پاک حیات ست، میان دو سکوت زندگی ، خاطره آمدن و رفتن ماست لحظه آمدن و رفتن ما، تنهایی ست من دلم می خواهد قدر این خاطره را دریابیم دوست من خوش اومدی. اینم بگم ما فقط گرد اورنده مطالب هستیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






با اين دكمه كاري نداشته باشيد!!

بهترين كدها در صبادانلود




در اين وبلاگ
در كل اينترنت